søndag 14. mars 2010

Cerro Negro!

Søndag 14 februar va me på ein fantastiske tur t Cerro Negro =] Navnet betyr svart fjell. Denna vulkanen e mellom-Amerikas yngste, minste, og svartaste vulkan, og den e aktiv.

Detta va ein utrolig bra opplevelse! Me jekk opp vulkanen, og det va relativt bratt, men det jekk ganske kjapt! Eg jekk fort opp og tok det som ei treningsøkt :p
På toppen va det flott utsikt og masse knipsing :)

Når me sko ner igjen, sko me springa ner på lava-sanden! Me brukte beinå t å skli nerover, og det va drit kult! Det va litt skummelt å springa ner, for det va for såvidt god sjanse for å tryna og det hadde ikkje vært godt.. Men eg sprang for d mesta å det jekk heldigvis bra :]

Når me kom ner fra vulkanen fortsatte turen t et naturreservat der me fekk se slangar å mongen iguana. Eg holdt både ein iguana å ein slaange.. *Litt kry*

Detta va ein veldig bra dag =] Her komme masse bilder fra utflukten!




Her e vulkanen Cerro Negro!




Her står me klare t å gå opp vulkanen ;)




Dåkkår ser her at det e gaanske bratt!!




Ut på tur aldri sur!! =]




Snaart på toppen av vulkanen!




Her e gutta boys =]



Reise guiden våras :)












Meg & Gro Anita =)




Meg & Jannike!




Jannike e sterke!!!








Her e heile gjengen så va me på turen =)








Her e me på vei ner fra vulkanen.




Meg på vei ner.




Meg & Marita springe ner fra vulkanen!




Det va utrolig gøy!




Meg, Kine & Lene!












Slangar...




Eg holde ein iguana!!!




Mongen iguana!



Her holde eg ein ekkel slange! Eg prøve å se komfortabel ut me å holda slangen, men eg må ærlig innrømma at det va pittelitt ekkelt :P




Her klare eg å smila ;) Ved siden av meg står Rigo, så e ein av lederane her nere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar