søndag 7. mars 2010

Konsertar å resturantar =D

Nå har eg vært her i León i 6 uker. Tidå går så utrolig foort!!! På denna tidå har me vært på ein del konsertar og vært mye ute å spist! Eg har o vært ein del på kino=] Det e drit billig å gå på kino her, koste 15 kr! Då kan eg jo gå på kino hver uka:} Digge det!! Eg såg Avatar ihelgå å den va bare driit bra!!! Herlige film!
Ellers går eg på salsakurs to gonger i ukå, så e ganske kjekt! Hver tirsdag har me kultur kveld her på Casa Iguana (hostellet eg bor på). Det blir tatt opp ulike temaer hver uka, å me får mær innsikt i den nicaraguanske kulturen!
Eg må o få fram at eg trene på treningssenter her nere ;] Eg trene styrke minst 2 gonger i ukå! Har alltid lika good samvittighet itte eg har trent!!!
Her komme ein del bilder fra konsertar å resturantebesøk!




Dessa va kjeempe flinke!!!



Kjetil, Elisabeth & Katja på konsert!


Ane & Gro Anita på konsert =] (Eg va der eg o) Hehe.



Eg e blitt ganske gla i spansk musikk faktisk! Hu her sang ganske bra :)



Her har eg faktisk kjøpt meg ØL!!! Eg tenkte det sko gå fint å drikka ei kalde øøl, meeen NAI det jekk ikkje så bra! :P Off, eg like det rett å slett ikkje... :/
På bildet bare late eg som at eg drikke øl, latterlig :p Haha!



Detta e ett bra band!



Meg & Jannike =)



Randi & meg! Eg bor forresten på rom med Randi:)




Her sitte me ein go gjeng å vente på maat!!!



Meg & Lene!



Her e me ute å spise ein heile gjeng:) Me betale alt fra 25 kr t 50 kr når me går ut å spise, å då får me ein god middag! Det e veldig billig her nere =)



Her spise eg biff i jalapenõ saus, så e noe av det besta eg har spist her nere =)



Lene & meg!


Her e me ein heeile gjeng så e ute å spise sammen :) I begynnelsen av oppholdet her nere jekk me veldig mye ut å spiste. Men itte hvert fant eg ut at det va lika greit å laga mat på Casa Iguana, der eg bor.

1 kommentar:

  1. No nærme vår bestemte øl-fest seg:) Eg ser du lade opp allerede;)

    SvarSlett