mandag 15. mars 2010

Helgetur t San Juan del sur =]

Helgå 19-21 februar va me på helgetur t San Juan del sur. Me reiste me buss i ca 5 timar. Eg bodde på hostel me 4 andre så eg ikkje kjente, og det va knall gøy! Alltid kjekt å bli kjent me nye folk :] Hostellet me bodde på va veldig billig, og kosta 120kroner for 2 netter. Hostellet va ikkje akkurat noe fint, men heilt greit for to netter.

Fredagen når me kom t San Juan del sur jekk me å kikka litt i byen, og spiste på ein fin resturant me sjøen. På kvelden hadde me vorspiel på vårt hostel, så dro me ut på et utested så hette Iguana:]

Lørdagen sto eg, Sigrid, Fay Erle og Marta tidlig opp for å ta buss t surfestrandå! Me fekk et liiite kurs me ein litt rar mann, før me prøvde oss i bølgene! Å det va litt vanskelig å komma seg opp dei fuste gongene, men så kom det seg fort :]
Eg kom meg stort sett opp hver gong, men eg måtte fort hoppa av fordi eg kom heilt inn t strandkanten.. Det va litt kjedligt, men ellers va det veldig kjekt å surfa :D

Sigrid så eg blei kjent me denna helgå ska eg forresten reisa på ferie me i påsken =] Å det glede eg meg masse t =D Eg tror det komme t å bli knall gøy!!!

Her komme det masse bilder fra helgå i San Juan del sur =) Å det e kjempe kjekt hvis dåkkår kommentere bloggen min =]



Her sitte gjengen klar for turen t San Juan del sur =]



Marita & meg =)



Meg & Lene



Her e fine utsikt over San Juan del sur!!





Sigrid & meg! Her e me ute å spise, og eg spiste gode fisk :)



Malin & meg på hostellet me bodde på. Her hadde me vorspiel ein gjeng :]



Fay Erle, Sigrid og Linn!



Her kose me oss :] Me spilte kort!!



Eg vett ikkje heilt ka de prøve på her.. Haha!



Trygve & meg på utestedet Iguana!











Lene & meg på utestedet!




Her e strandå me surfa på!!




Veldig klaar for å prøva det looonga nyegynnar brettet :p



Her surfe Sigrid!!





Meg!!







Det va utrolig gøy å surfa! Detta va fuste gong eg prøvde,



Sigrid & meg på vei tebake fra surfestrandå!



Her spiste me good frokost og lunsj!!







Kine, Jannike, meg & Gro Anita :]



Meg & Sigrid =D I bakgrunnen ser du to vulkanar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar