onsdag 24. februar 2010

Båttur!

Me dro ein heile gjeng på båttur for tri uker siden:) Me sto tiiidlig opp å blei kjørt t strandå. Der fekk me se soloppgangen, så bare va heeilt nydlige! På båtturen blei d litt fisking, noe som er har liitt dårlig erfaring med som barn.. Huske at eg og Vibeke (søssen min) satt i båten å kjeda oss mens mamma og pappa fiska.. Eg har vel aldri likt å fiska å forbinde det med kjedsomhet!! Eg hadde planer om å prøva igjen på båtturen, tilfelle det sko vær kjekt nå, men eg blei såå kvalmen at eg trodde eg sko kast opp.. :/ Så eg orka kje tanken på å holda ei fiskastang.. Men itte ei stond med fisking kom me fram t ei strand, og der fekk me litt frukt å kjeks:) Me bada litt å jekk tur på strandå!


Her e soloppgangen på strandå! Me kom tidlig for å dra på båttur.


Jannike & meg!


Jenny fekk ein diiger fisk, så me spiste ittepå :)



Her e båtane me kjørte me.




Her e ein liten krokodille.





Meg & Gro Anita


>
Jenny, meg og Gro Anita :)





Jannike, Kine og Randi!




Her slakta han fiskane me fekk på båtturen!





Veeldig fornøyd me fiskemåtidet! Kjetil fekk o fisk, så han va stolt over.





Her har me spist fiskane! Va ikkje den beste fisken eg har smakt men :p Va greit nok, godt å få i seg litt fisk o her nere:]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar