mandag 22. februar 2010

Safari i mangroveskogen!

For ett par uker siden va me på safari i mangroveskogen, og det va ein kjekke båttur. På båtturen såg me iguana og pelikaner. På tebakeveien spaserte me på strandå, og då såg me heilt tilfeldig ei store skilpadda! Den va på vei uti vannet, og då sprang han eine guiden for å stoppa skilpaddå sånn at me sko få se an:) Her komme litt bilder fra turen:]





Meg & Kine =]





Her ser dåkkår meg i midten og mine to romkameratar ved siden av meg :)







Her e 3 pelikaner!


Her ser dåkkår ein Iguana.




Her fortelle spansk leraren våres, Elisabeth, om mangroveskogen!



Denna skilpaddå såg me heeilt tilfeldig når me jekk turen tbake på strandå




Her e god jentå Marita, som eg bor me her nere i León =] Hu e så utrolig goood å ha!




Meg å Jannike =]



Her satt me på strandå å såg solnedgangen itte safari i mangroveskogen:) Alle tok seg ei kalde øl, unntatt Line, for hu like over hodet ikkje øøl!!! Meen det var koslig å sitta å snakke å se solnedgangen! Hehe.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar