onsdag 24. februar 2010

Spansk kurset! De to fuste ukene.

Her komme ein del bilder fra dei to fuste ukene eg va her nere:] Dei to fuste ukene tok eg spansk kurs. Det va ganske vanskelig, altfor intensivt for meg.. Men eg lerte litt :]
Nå har eg vært her nere i 5 1/2 uka. Tiå går så sinnsykt fooort!!! ://

Eg kan vær ganske treege av meg som de fleste vett:p Å det gjelde naturligvis me bloggen o, hehe:p Derfor e eg bare komt t de to fuste ukene..
Meen eg ska skjerpa meg litt! Det blir mest bilder å LITT skrift. Eg rekke ikkje å skriva så myye, for då tar det altfor long tid å eg komme ikkje ajour:/ Eg reine me at dåkkår syns det e kjekt å se masse bilder ;D




Marita, Jannike og meg =]



Her sitte me å jobbe med spansken.



Her e spansk leraren me hadde.



Marita å meg slappte av i solå i pausen =]



Det kom plutselig ein lokal hest gåande på strandå :p



Her sitte eg å jobbe med spansken:)



Meg å Marita på skolen på strandå =]



Meg og Jannike med skolen på strandå =)






Nyydligaste valpen!! Eg saavne Sony..



Marita og Jannike :)



Her sitte me å jobbe med spansken!



Her e gjengen så tok to ukers spanskkurs før skolen begynte =]



Meg og Marita =D



Me tri va igjen på strandå itte skolen ein dag! Me solte oss å lekte oss me ball, og me lekte blant aent "ein mann i midten" :P Hehe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar