torsdag 4. mars 2010

Strandkoos =]

Her komme litt bilder fra strand livet =) Bildene e faktisk 4 uker gamle, så eg e treeeg :p Meen eg ska skjerpa meg litt, hehe! Det skjer så mye her hver uka, at det blir vanskelig å komma ajour. Så spørs om eg klare det! I will try ;] Det blir nok litt lite skrift desverre, men bilder blir det mongen av ;D



Meg & Marita på strandå :]



Eg slappte av i hengekøya! I bakgrunnen ser dåkkår noen av de andre eg va me ;)



Meg & Marita :] Her sitte eg å spise ein hamburger, så eg venta på leenge, så hellår ikkje va så god.. Alle de andre 7 eg va me fekk mat før meg :/ Så eg satt her å spiste aleina, men de holdt meg me selskap da :)


Soole meg å nyyyte varmen =D




Her e dei tri guttane me ser omtrent daglig på strandå. De går rondt å selge smykker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar