tirsdag 26. januar 2010

Fusta helgå i Leòn!



Her sitte med å slappe av i skyggen på et hostell ved strandå! Va andre dagen på strandå, og ville ikkje bli solbrent, så då va det godt med litt skygge!!






Dessa 2 guttane kom gåande fuste dagen me kom på strandå, og siden har me sitt de! De går rondt å prøøøve å selga smykker t oss turistar hveer dag.. Ingen av oss har kjøpt av de, for då har me de nok hengande over oss heeeila tiå:/ Eg får litt vondt av de men.. Eg fant ut et triks for å få de vekk, ta fram kamera. Deet likte de ikkje!!


Ein dag kom det 2 jenter å ville selga oss smykker, og hu eina fekk øye på chipsen eg hadde i strandbagen...hu satt seg ner med meg å peikte på chipsen å sa "mii". Då blei eg litt satt ut, og visste ikkje ka eg sko gjør! Meen hvis eg hadde gitt na, hadde hu nok tatt me alle søskene neste dag å de hadde tigga mat av meg, så eg gjømte vekk chipsen.. Off, følte meg stygge då!!




Strandå e gaanske fin! Men det e iingen solsenger og hellår ingen parasoll så eg kan legga bagen min under, sånn så eg e vant med i Tyrkia :p Eg ska nok bli vant med det og!! Me 4 jentene kom før de fleste andre, så me har hatt ei helg i León der me har slappt av å hatt litt sightseeing i byen! Søndag ankom de fleste Casa Iguana, stedet me bor. Her får dåkkår se litt bilder fra strandå:)











Her e sengå mi og tingene mine. Eg bor me 2 kjekke jenter fra Bergens området. Hu eina har eg kjent i 2 1/2 år, og det e veldig godt å ha hu og her nere=] Rommet e litt lite for 3 jenter med masse bagasje, men det funke greit.Me alle bor fortsatt i koffertane:p

1 kommentar: